Woensdag (het meisje van de Mexicaan) - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Woensdag (het meisje van de Mexicaan) - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Woensdag (het meisje van de Mexicaan)

Blijf op de hoogte en volg Tamara

23 November 2016 | Thailand, Phuket

Om 6 uur hoor ik muziek. Een van de buren is wakker en heeft de muziek aangezet. Nee he. Ik blijf nog even liggen en hoor een paar keer deuren dichtklappen. Om kwart voor 7 sta ik dan toch maar vast op. Ik maak me klaar en ga voor de training proberen te rennen. Omdat Blondie nog niet terug is ga ik alleen rennen.

In mijn eentje is het veel lastiger. Het is warm en ik push mezelf om het stuk te rennen. Ik heb er helemaal geen zin in, maar het lukt me wel. Daar ben ik dan wel weer trots op.

Eenmaal terug bij de gym krijg ik weer training van die andere trainer. Hij mat me helemaal af en ik ben dan ook heel moe als ik klaar ben. Na de training loop ik naar mijn kamer en daarna loop ik naar een restaurantje. Ik bestel een stuk varken van de barbecue en neem dit mee naar mijn kamer. Heerlijke stukken varken met een heerlijke, maar superpittige saus. Eenmaal bij mijn kamer begint het te regenen en ga ik voor mijn kamer zitten smullen.

Net voor de training heb ik weer een beetje honger, maar geen tijd meer om wat te eten te zoeken. Ik wil op tijd bij de gym zijn en iemand vragen of hij me kan helpen. Ik heb een bitje gekocht voor de training, maar weet niet goed hoe ik aan kokend water moet komen hier. Het bitje moet eerst in kokend water worden gedaan om hem passend te maken voor mijn tanden.

Bij de gym kijk ik rond en wacht ik even. Uiteindelijk is Pete er en die wil mij wel altijd helpen. Hij weet alleen niet precies hoe. Hij geeft me uiteindelijk wel het warme water, maar weet niet wat ermee moet worden gedaan dus loopt hij ook weer weg. Ik lees de instructie en doe wat erop staat, maar het werkt niet omdat het water niet kokend water was, maar gekookt water en dus niet meer heet genoeg.

De Mexicaan zegt bij de gym dat hij een waterkoker in zijn kamer heeft staan. Ohhh.. Ideaal. Dan kan ik dat nog na de training doen.

Blondie is bij de training weer terug. Zij traint met de kale en ik met de andere trainer. Ik heb niet meer zoveel energie en dat is helaas te merken, maar het blijft een redelijke training. Ik moet blijven schoppen en bepaalde dingen (een bepaalde frontkick en een bepaalde punch) doe ik al helemaal goed. Ik hoor dan alleen maar "wowww". En sommige dingen doe ik helemaal fout. Vooral het op tijd blokkeren of wegduiken gaat me nog niet goed af. Ik word hartstikke bang als die agressieve Thai op me af komt gestormd en dan duik ik in elkaar. Maar dat moet dus niet. Nee, je moet blijven staan, blijven kijken, blokkeren (de klap opvangen) en dan terugvechten. Nou. Ik hoop dat ik daar ooit aan wen. Nu in ieder geval duidelijk nog niet.

Na de training loop ik weg met Blondie. We kletsen over van alles en worden door de Mexicaan gevraagd mee te komen zwemmen. Blondie en ik hebben geen zin om te zwemmen, dus gaan we ons omkleden.

Eenmaal gedoucht en omgekleed loop ik naar buiten. Blondie staat met haar bikinibroekje en sportbh aan in het water. Ze zal zich wel bedacht hebben aangezien die Mexicaan ons zo nadrukkelijk gevraagd had..

Blondie praat met een andere jongen terwijl de Mexicaan stoeit met een gewone "vriendin" die even op bezoek is. De Mexicaan knuffelt haar en raakt haar erg vaak aan. Als Blondie hem iets vraagt is hij te druk in gesprek met dit meisje. Oeps.. Dat gaat ze niet leuk vinden.

Ze gaat zich douchen en daarna gaan we met de hele groep die in het zwembad hangt (4 jongens en dat ene meisje) eten. Prima. Ik loop nog even naar mijn kamer en dan klopt Blondie aan. Ze wil niet meer met de jongens mee eten en heeft van de Italiaanse man een adres gekregen van een goed restaurant (de Reggae Bar).

We gaan met zijn tweeën naar dat restaurant. Blondie rijdt heen en weer op de scooter. Het is onze eerste keer verder dan de gym en dus ook best spannend. Maar het gaat prima en ze rijdt perfect. Ze is al enigszins gewend aan links rijden (ik niet) dus ik vind het wel goed zo.

Hoewel we allebei in eerste instantie schrokken van het menu (het was ongeveer hetzelfde als dat van Ali's BBQ afgelopen zondag en dat was zo erg tegengevallen..) was het eten inderdaad geweldig. We hadden allebei een pitabroodje met kip met een kokosnoot als drankje. Heerlijk man!

Ondertussen praten we ook over de Mexicaan. Blondie en ik vonden het allebei super raar dat de Mexicaan zo ontzettend flirterig was met dat meisje in het zwembad, terwijl hij de hele tijd ook ontzettend achter Blondie aan zat. Blondie wil nu niet meer teveel met hem te maken hebben. Ze wil geen relatie of zoiets met hem, maar we blijven wel gewoon met hem omgaan. Binnenkort gaat hij ons leren surfen en over een tijdje gaan Blondie en ik hem samen opzoeken in Ibiza. Waar hij woont en werkt in de clubs. En ons dus gratis onderdak en toegang tot clubs wil en kan verschaffen. Ideaal. Dat hij iedereen wilt neuken moet hij zelf maar weten.

Dan komt de Italiaanse man ook in het restaurant eten. Hij komt bij ons zitten en is erg vriendelijk. Het is erg gezellig maar op een gegeven moment gaan we toch al naar huis. Blondie is moe zegt ze. Eenmaal bij de scooter zegt ze dat ze zich een beetje ergerde aan het luidruchtige gekauw van de Italiaan. Ze werd er helemaal gek van. Hahaha. Hoe herkenbaar! Bij deze man had ik het zelf gelukkig nog niet gemerkt. Normaal frustreert mij dit ook mateloos. We praten er even over en lachen ons kapot. Alle Thai eten eigenlijk compleet smakkend. Net of ze geen manieren hebben.

Het is echt leuk en gezellig en de rit naar de kamers terug gaat ook super. Blondie en ik zitten na deze avond gelukkig ook weer samen op één lijn. Ze blijft een beetje apart maar het klikt weer een stuk beter. Wat een geweldige avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7752

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 31 December 2016

Thailand

Landen bezocht: