Dinsdag (eerste training vriendin Fransman) - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Dinsdag (eerste training vriendin Fransman) - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Dinsdag (eerste training vriendin Fransman)

Blijf op de hoogte en volg Tamara

22 November 2016 | Thailand, Phuket

Om 7 uur sta ik op en maak ik me klaar om te rennen. De Mexicaan staat al als eerste buiten. Blondie komt aan in haar sport BH. Iedereen weet dat de Mexicaan erg geïnteresseerd is in Blondie en ze is niet bang om dat uit te spelen. We lopen naar de gym en zetten onze spullen neer.

Blondie klaagt al over pijn in haar beenspieren, maar toch rennen we hetzelfde stuk als gisteren. Vandaag is het warmer en helaas zwaarder, maar we komen toch bij hetzelfde punt als gisteren en draaien ons om. De mexicaan vindt het niet echt rennen omdat we niet zo goed en snel zijn en rent al sneller terug. Hij is gewoon veel sneller dan wij. Daar hadden we hem al voor gewaarschuwd, maar hij wilde per se mee..

Eenmaal in de gym gaan we trainen. Blondie wil niet zelf oefenen en blijft dus wachten als de trainer met mij bezig is. Het is een beetje ongemakkelijk. Dan vraagt een andere trainer of ik met hem wil trainen en ik grijp deze mooie kans om daarheen te gaan. Uiteindelijk heb ik dan toch een hele goede zware training gehad.

De training duurt best lang en Blondie is dan ook al weg wanneer ik klaar ben. De Deen zegt dat ze maar kort heeft getraind. Hij had haar en de Mexicaan al weg zien gaan. De Mexicaan brengt haar naar een vriendin die in Phuket city is. Ik zie Blondie vandaag niet meer. Morgen komt ze pas weer terug. Ik vind het wel even fijn om wat ademruimte te hebben.

De vriendin van de Engels sprekende Fransman loopt langs en ik vraag wat ze gaat doen. Ze gaat wat eten. Ik vraag of ze samen wil eten en of ze dan even kan wachten. Snel maak ik me klaar en ga ik samen met haar en de Deen (die ergens buiten in de buurt was) lunchen.

Na het eten lopen we terug en gaat de Deen naar zijn kamer. De vriendin en ik lopen nog even een winkel in om voor haar een sportbroekje en linten te kopen. De vriendin gaat vanmiddag ook meetrainen. Dan koop ik nog even water. Erg gezellig zo!

Voor de training zit ik buiten mijn linten op te rollen. De vriendin loopt trillend langs. Ze is helemaal zenuwachtig. Ze gaat alvast, want ze wil nog wat kopen van tevoren en moet nog iets regelen. Ik maak even mijn dingen klaar, maar ga dan ook maar wat eerder dan normaal naar de gym.

De vriendin komt al trillend vanaf de winkels aangelopen richting gym. Samen lopen we de gym in. Ik geef haar een paar tips en vraag mijn eerste trainer om haar te trainen. Dat wil hij natuurlijk wel graag doen, maar ondertussen heeft een andere trainer haar al aan de kant geplukt. Die leert haar wat slagen en daarna staat ze even alleen. Ik zeg dat ze dan naar die andere trainer kan gaan. Die is helaas net bezig, maar er is al snel een andere Thai bij haar. Ze krijgt een goede training vandaag. Haha.

Tijdens deze training is er ineens ook een ander nieuw meisje. Dit meisje komt uit Zweden. Ze is vegetarisch en heeft last van een jetlag, maar wil graag mee eten vanavond. Leuk!

Uiteindelijk gaat de Engels sprekende Fransman zelf niet mee eten, maar zijn vriendin wel. De Deen komt ook en het nieuwe meisje ook. Samen lopen we naar hetzelfde restaurant als waar we gisteren geweest waren. De Zweedse besteld niks. Wij eten uitgebreid.

Eenmaal thuis ben ik alweer moe en ga ik weer lekker slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 7779

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 31 December 2016

Thailand

Landen bezocht: